۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۰۰۴۷۲
آیت الله توکل در گفت وگو با رسا:

آیت الله رئیسی بدون ملاحظه افراد با فساد برخورد کند| لزوم تحول دستگاه قضا

آیت الله رئیسی بدون ملاحظه افراد با فساد برخورد کند| لزوم تحول دستگاه قضا
نماینده خبرگان با بیان اینکه آیت الله رئیسی فردی مثبت، وارسته و متواضع است، گفت: ایشان بدون شک خواهد توانست در زمینه تحول قوه قضائیه و آغاز پر قدرت این قوه مؤثر واقع شود.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به خدمات ارزنده آیت الله آملی لاریجانی در جایگاه ریاست قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: ایشان در کار خودشان بحمدالله موفق بودند و رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به کار ایشان اعتراضی نداشتند.

وی با بیان اینکه کار قوه قضائیه باید بروز انجام شود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از همین جهت آیت الله رئیسی را به سمت ریاست قوه قضائیه منصوب کردند تا کارهای این قوه را به صورت بروز انجام دهد.

آیت الله توکل با بیان اینکه آیت الله رئیسی فردی مثبت، وارسته و متواضع هستند، خاطرنشان کرد: ایشان از سابقه طولانی و درخشانی در قوه قضائیه برخوردارند؛ همچنین با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز ایشان را فردی موفق در کارهای مهم دانسته اند، بدون شک خواهند توانست در زمینه ایجاد تحول در قوه قضائیه و آغاز پر قدرت این قوه مؤثر واقع شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خدمات آیت لله رئیسی در جایگاه تولیت آستان قدس رضوی مورد توجه قرار داد و با اشاره به اینکه کارآمدی ایشان در آستان قدس نشانگر موفقیتشان در پست های مهم است، افزود: ایشان در مدت کوتاهی که در این پست بودند کارهای بسیار خوبی انجام دادند که قبل از ایشان کسی از این نوع فعالیت ها انجام نداده بود؛ ایشان فردی متدین، متواضع و اهل تهجد هستند و امیدواریم در زمینه های قضایی و ریاست قوه قضائیه نیز قاطعانه کار خویش را انجام دهند و با فساد مبارزه کنند.

وی با بیان اینکه ریاست جدید قوه قضائیه طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب، نباید در اجرای احکام قضایی ملاحظه این و آن را بکند، گفت: در برخوردهای قضایی باید عملکرد افراد ملاک قرار داده شود.

آیت الله توکل در پایان بر ضرورت بکارگیری نیروهای جوان انقلاب در دستگاه قضایی کشور تأکید و عنوان کرد: ریاست جدید قوه قضائیه باید کاستی ها را رصد کرده و برای جبران نواقص و خلأهای موجود از جوانان مؤمن متعهد و انقلابی استفاده کند، زیرا اگر جوانان انقلابی روی کار قرار بگیرند، کارها بهتر پیش می رود./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات